onsdag 6 oktober 2010

Dags för en uppdatering kanske?

Det finns för tiden inte mycket tid över till att blogga. Skolan, jobbet, träning, vänner och familj tar upp allt tid. Denna vecka har jag pluggat hemma, pluggat i skolan och idag jobbar jag. I måndags var jag, Sofia, Marie, Tony, Jimmy och Anders på bion "I rymden finns inga känslor". Grymt bra, fantastiskt rolig men också lite sorlig. Igår var Ninni och hennes amerikano Levi hemma hos mig och såg på "Remember the Titans". Inledningen av veckan har alltså gått i filmens tecken.

Jag måste även hissa SATS. Dom är grymma i alla avseenden. Från personalen till passen. Deras nya Body Pump- pass är fabolus och även det nya passet Energy är hur kul som helst!!

Jag vill också säga grattis (för 100: gången) till min fantastiska mamma och hennes lika fantastiska Mats som förlovade sig förra fredagen!

Skolan rullar på, mycket men roligt och väldigt intressant. Materiell företagsbeskattning är kanske inte så dumt ändå!

Nu ska jag jobba vidare...


Och nästan som vanligt har bilden ingenting med inlägget att göra men Sofia är fin!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är verkligen en pärla, min Saris