torsdag 21 oktober 2010

Sentimental-Lars!

Varning för ett rörigt inlägg!!

Jag blir så trött på mig själv ibland. Det var ungefär det jag ville säga om det. Nöjd någonsin? Nej, det skulle jag inte tro. Men lite bra är jag allt, praktikplats är fixad. Gött mos=)

Sen det här med minnen. Varför minns man allt bra? Visst det är positivt men ibland kanske lite för positivt. Sentimental-Lars!

Annars, jag vet inte. Rörigt, stökigt och bra! Mycket. Ja. Ungefär så. Jag borde nog sluta blogga. Fint, bra, hej.
Sen saknar jag pappa, mamma och Maria också.
Och så ska kanske Rooney gå till City. Om han gör det ska jag personligen åka dit och säga några väl valda till honom. Alternativt döda honom. Och ja, det är ett hot. Ska bara öva lite på "döda-biten".

Och på tal om öva, så är det tentaplugg som gäller. Detta är troligtvis den största tentan jag kommer att skriva. En hel del att öva på så att säga. Koncernbidrag, underprisöverlåtelser, EG-skatterätt, moms, trepartshandel osv osv. Jo vars.

Som sagt, borde sluta blogga.

Men vi ska på Queen, We will rock you i Stockholm. Det ska bli fantastiskt. Jag längtar. Speciellt efter Stockholm. Och Anna. Tänk, en hel helg med Kanin.

Jag jobbar nu för övrigt. Jag har fantastiska kollegor. Åsa och Bettina är lyckopiller!!

Boktips behöver jag, någon som har en god bok att tipsa om?

3 kommentarer:

Anna sa...

Det är så skönt att vi är överEEEENs ;D hahahahhaa! Sthlm akta dig här kmr svensson med bredaste dialekten ;)

Åsagåsa sa...

Hello Gullvippan! Va go du är! Du är allt ett lyckopiller du också! Hoppas att Sthockholmsresan blev lyckad! Kramar i massor! <3

Åsagåsa sa...

Jag menar Stockholm såklart...