söndag 10 oktober 2010

Ibland...

känns det bra, konstigt, tomt, dumt, lyckligt och förvirrande på samma gång. Konstigt kanske men ändå skönt kan jag tycka. Jag är för KÄNSLOR och detta är ju känslor. Logiskt? Absolut. Jag tycker om att tänka, känna och beröras av saker, ting och människor. Det får gärna vara lite så ibland. Lite fluffigt men ändå inte. Och där tappade jag tråden. Även "Gossip Girl" har tappat tråden.

Helgen var varit helt fantastisk bra. Lördagen började med tvätt-tid, plugg och spinning/core (Inte jättespännande tänker ni men så tänker jag). Vidare var pappa, Maria och Miranda här på kaffe och saft. (Det blir bättre). Sen fikade jag med fantasiska Nicke och träffade Sofia (bättre och bättre blir det). Sen kom mamma och Herman och hämtade mig. Vi åkte ut till stugan, käkade mat och myste framför öppna spisen (top notch). Somnade ca 22 (inte jätterockigt kanske men välbehövligt).

Idag väckte mamma mig 07 (inte top notch) för att åka in till stan. Var i skolan med Marie (duktigt) och sen var jag och Sofia ute och gick. Dagen varvades ner med middag hemma hos mamma och nu är det sporten som gäller.

Jag är nöjd, mycket nöjd. För övrigt är mammas och Mats ringar jättefina!!

Familj och vänner är det allra bästa!

Inga kommentarer: