lördag 30 oktober 2010

Anna och Fredrik!

Det finns vänner och så finns Anna!

Anna, eller Kanin som hon kallas av några speciellt utvalda, är en av de finaste människor jag känner. Och jag har känt henne länge. Ända sen jag och Kanin var 13 år faktiskt. Anna är den mest jordnära om bästa personen jag känner. Smart är hon också (egentligen för smart men det är ju bra, för henne). Det finns vissa människor som jag bara passar ihop med och Anna är en sådan person. En person jag kan dela tystnaden med men samtidigt konversera en massa. På något kosmiskt sätt. Anna betyder så fantastiskt mycket för mig och finns alltid där. Utan att döma, utan att pika bara genom att vara. Har det hänt något kommer Anna alltid direkt. Ovärderligt.
Anna och jag har haft så brutal roligt tillsammans. Jag har så många minnen tillsammans med Anna och jag hoppas att det blir många fler.
Annas vänskap är för mig ovärderlig och betyder så brutalt mycket. Min fina vän, vem skulle jag vara utan dig?

Anna och Fredrik tillsammans är dom allra bästa. Jag önskade ibland att jag var en fluga hemma hos Anna och Fredrik. Det är så mysigt och hemtrevligt och välkomnande. Vilket par dom är. Om jag får ett förhållande som bara till hälften liknar Anna och Fredriks vet jag att jag har hittat rätt.

Ni är fantastiska mina vänner och helt ovärderliga!












1 kommentar:

Anna sa...

Gud vad fint skrivet :) Du är helt fantastisk!! Miljarder kramar till dig!!! / A