fredag 8 oktober 2010

Bingo!

Jag har trillat dit (igen) på memoarer. Det går lite i perioder med vilken typ av genre jag läser. Nu är det memoarer som gäller. Först ut var Andreas Carlssons bok, Live to win. Herre gud vilken kille. Snacka om självförtroende och förmågan att alltid lita på sin magkänsla. Det är heller inget fel på hans vinnarskalle. Om ni undrar vem jag pratar om så är det Idol-jury-Anderas. Bra bok.
Nu idag köpte jag Bingo Rimérs bok, En flickfotografs bekännelser. Kan bli bra den också.

Än är det dock några timmar av plugg kvar innan jag kan börja läsa något "mer avslappnat" än underskotts avdrag bland annat. I eftermiddag ska jag och Anna ut och springa. Det ska bli skönt att springa milen igen. Vi har vilat sedan Tjurrustet. Och ikväll kommer Marie, fantastiska Marie, hit och kollar på Idol.

Fin dag!!


Inga kommentarer: