söndag 17 oktober 2010

Skönt med helg!

Ibland är det så skönt med helg. Ibland blir absolut inte helgen som jag tänkt mig. Både igår (lördag) och idag (söndag) hade jag tänkt att gå upp tidigt och plugga. MEN jag har faktiskt inte orkat. Jag, eller i detta fall, min hjärna, har inte orkat. Ibland måste huvudet få vila. Jag ska kanske plugga lite sen men inte nu. Jag måste få hämta andan lite.

Så, vad har hänt i helgen så här långt då? Jo. I fredags var jag och Bästa Kanin (aka Anna) ute och sprang. Hur gött som helst. Sen vankades det tacos och Idol hos Karin och Richard. Jag fullkomligt bara älskar Karin och Ricky. Lördagen bestod av sovmorgon, spinning/core och allmänt plock. På eftermiddagen promenerade jag till Färjestad för passning av Plutt. Mys! Marie, Ninni och Levi kom förbi en sväng. Riktigt trevligt. Sofia träffade jag en sväng också. När pappa och Maria kom hem från Mamma Mia promenerade jag hem igen.

Idag har jag sovit och promenerat.Det är helt fantastiskt väder ute. Nu ska jag greja lite hemma. Eventuellt plugga. Vid 15.30 är det Zumba med Maria och Madde. Kl. 18 är det söndag-middag hos farmor.

En bra dag!

Inga kommentarer: