onsdag 13 oktober 2010

Fotbollen...

...ska jag väl också nämna några ord om.
Vi börjar med det positiva: trevligt sällskap på Pitchers i form av Anna, Fredrik, Henk, Madde, Crulle, BD och Sofie. God mat, bra stämning innan matchen osv. Riktigt bra till (och nu kommer det negativa) 4 minuter in på matchen när Holland gjorde 0-1. Ridå ner. Det var ungefär allt jag skulle säga. Vi gick precis när Sverige gjorde 1-4. Vi borde ha gått tidigare. Och ja, jag är en medgångs supporter. Dom förlorade, inte vi.

(Dock ska grabbarna och Hamrén ha ett litet plus i kanten för att de vågar spela offensiv fotboll och inte ställer upp med en "åtta-backslinje" som Finland gjorde. Men ändå, ska vi till EM eller inte. Just det, du läst rätt. Vi, vi ska till EM hade jag tänkt).

Jag vill gärna se detta "live" så att säga!


Inga kommentarer: