lördag 9 oktober 2010

Underbara fredag!

Igår var det en sådan där bra dag som jag kommer att minnas. PM-plugg i skolan och plugg hemma var kanske inte jätteroligt MEN det gick väldigt bra och då är det roligt.

Löpturen med Kanin igår var grym. Anna var riktigt snabb igår och jag hade problem att hänga med där vid slutspurten. Det är så skönt med Annas och min träning att vi är på samma nivå rent tankemässigt. Vi är två driva tjejer hon och jag. Nu när kan vi springa milen fort samtidigt som vi pratar är det dags för nästa mål. Framåt ska vi. Nu ska vi börja köra intervaller och bli ännu snabbare. Heja Kanin och heja mig!

IDOL-fredagar kan vara bland det bästa som finns!! Lite god mat och trevligt sällskap i form av Marie är top notch! Inte för att vi kanske lyssnade så mycket på när de sjöng. Det blev mest prat men det var väldigt trevligt!

Som sagt underbara fredag!

Målet är en timme blankt nästa år. Åtta minuter skall med andra ord bort och gärna 8 kilo också för den delen. Hahahaha

1 kommentar:

Anna sa...

DU behöver inga 8 kilo bort!!! MEN vi behöver 8 kilo muskler (som ej behöver synas) på våra ben så vi kan knäcka järnet! ;) Du är grym min vän, du är den bästa peppningen man kan få!! Heja oss!