torsdag 6 januari 2011

Träningsvärken från helvetet och omvänd byggmoms, god morgon!

Morgonstund har guld i mund tänker jag men det tänker säkert inte ni. Men det gäller att se saker positiv. Vilket jag gör enligt följande:
1. Träningsvärk är en positiv smärta (speciellt i rumpan). Nej, beach 2011 här kommer jag. Inget mer vassbadande. Det gör så ont i fötterna.
2. Omvänd byggmoms är inte jättesexigt men intressant. Arbetet måste göras. I juni (förhoppningsvis) är jag klar. Måste göras helt enkelt. A woman have to do what a woman have to do. Så sant.

Annars då. Händer inte mycket. Tränade med finaste, vackraste, bästa Kanin igår (ja, jag tycker att Anna är helt fantastisk). Jobb och grupparbete innan det. På tal om det, grupparbete alltså. Fan fan fan vad det kan vara irriterande. Gahhhh, har man som grupp bestämt att saker och ting ska vara klara till en viss tidpunkt så ska det väl vara klart då?! Tålamod tålamod tålamod. Men också väldigt frustrerande.

Nu ska jag återgå till mitt sexiga arbete och eventuellt gå och handla. Underbara vardag. Tackar gud eller liknande person för kaffe och snus en dag som denna.

Hej!

Min bästa vän för tillfället, nåja, Skattelagstiftningen....

Inga kommentarer: