tisdag 18 januari 2011

Sportkväll!

Gårdagens i-landsproblem (förutom att plugga till tentan) var att välja vilken kanal och vilket program jag skulle titta på. På SVT 1 var det Idrottsgalan och handbollen gick på TV4. Puh, alla dessa val här i livet. Jag suckade också för första gången i mitt liv för att SVT inte har reklampauser. Då kunde jag ju ha zappat över.

Som sagt, i-landsproblem. Om någon undrade tittade jag på Idrottsgalan och det var skitbra. Mycket roligt.

Till något som är mindre roligt. Mina nya? grannar är helt knäppa. Spikar och borrar på nätterna. Och igår kväll var det någon som helt plötsligt knackade på dörren och ryckte och slet i dörrhandtaget. Fy fan, det var läskigt. Tog ett tag innan jag somnade kan jag säga...

Nu, tentaplugg. Kommentarer överflödiga...

Jag var LITE rädd att jag skulle bli uppäten alternativt dödad inatt men jag överlevde dock. Skönt!

Inga kommentarer: