onsdag 26 januari 2011

Fest.Vänner. Sushi.Vin. Lunch.Kaffe.Vila.Combat.Handboll.Herman.Upprop.Pump. Och så vidare

Ja, nu var det några dagar sedan sist. Och oj vad jag har hunnit med saker. Tentat, tränat flera gånger, umgåtts  med vänner och familj, varit full, dansat, skrattat osv.
Och funderat har jag gjort i vanlig ordning. Över hur saker bara kan ta slut på en sekund och att det ibland inte gör så mycket. Pirret i magen bara försvinner. Visst är det konstigt?! Men en sak har jag lärt mig. Be carefull what you wish for (it might come true). Trist men that´s the way the cookie crumbles. Jo vars. Men tråkigt igen. Verkligen. Faktiskt.

Nu har jag varit "ledig" i två dagar. Fett nice. Fast ledig har jag inte varit egentligen. Pluggat och sökt typ en miljard jobb. Nu håller vi tummarna. Herman har varit här på kvällen också. Mysigt att få lite egentid med grabben (och äta tacos).

Blev inte ett bättre inlägg än detta idag...
Finaste Ninni Pim
Fina Marie och Ninni igen!
Ego
Jag och Kalle
Kalle, Hagis och Tilda!
Bjuder på denna, Ninni är så fin!

Inga kommentarer: