tisdag 4 januari 2011

Nyår (några dagar efter)

Haha, nyår var grymt. Dock umgicks jag lite för mycket med min favorit kapten, Captain Morgan! Han förföljde mig hela kvällen även fast jag sa åt honom att sluta. Vansinne men vansinnigt roligt.
På tal om vansinnigt roligt så sa Cissi precis till mig, apropå kaptenen:
Jag har ju sagt att du ska hålla dig i från alla kaptener och och du möter en som heter morgan så ska du lägga benen på ryggen fort som F!!!
Mycket humor Andersson, du känner mig och min förkärlek för rom och cola!
Tillbaka till nyårskvällen som återigen var grym. Vi var hos Micke och Marie i Vålberg. Käkade middag först med Micke, Marie och Rava och sen kom det massa andra löst folk. Sen var festen igång. Kan ha varit den bästa nyårsfesten till det att jag blev lite trött....men vad gör det om hundra år? Ingenting.
Efter några dagars vila (väldigt ifrågasatt om det var vila) så drog allvaret igång igen. Galet mycket att göra i skolan. Vilket jag löser genom att jobba idag och i morgon. Bra tänkt där Wahlstedt. Men vad gör det om hundra år? Ingenting.


Inga kommentarer: