tisdag 16 november 2010

Queenhelg i Stockholm!

Jag ska snart sluta tjata om Queen men i helgen var Anna, Mattias, Fredrik och jag i Sthlm och kollade bl.a. på Queen- musikalen "We will rock you". Den var grym, helt fantastisk! Det var hela helgen faktiskt. Jag hade hur roligt som helst. Anna och Fredrik är fantastiska vänner. Även Mattias, fast honom känner jag inte så bra.
Dumt nog blev det inte så många kort tagna men så kan det bli ibland!
Mattias och Fredrik innan musikalen We will rock you!

Queen!

2 kommentarer:

Anna sa...

Dina inlägg är så jävla klockrena männska!! :D haha! Du BÖR (läs:måste) skriva en bok. Vad som helst duger. Men ge ett ex till mig.. I LÖV IT! Speciellt det om ekonomi ;) ..Du är den bästa!!! Puss and a hug / Anna

S. Wahlstedt sa...

Tack min fina fina vän! Vad hade jag gjort utan dig? Puss