tisdag 23 november 2010

Efter regn kommer solsken!

Och det är lika klyschigt som det låter. Men sant. Oj så sant.

Jag hade en liten (med betoning på stor) dipp här i helgen. Usch och fy fan. Men idag känns det brutalt mycket bättre. Jag klarade tentan. Bra jobbat Saris Raris (som Åsa skulle ha sagt). Och jag kan inte säga det bättre själv. Bra jobbat Wally. Tackar!

Annars var helgen bra och lugn. Fredag, träning med bästa Anna och fredagsmys med mig själv. Lördag innebar body pump med pappa och Maria och diverse plock och fix. Kvällen spenderades hos fantastiska Marie och Micke.

I söndags (lite i skuggan av den brutala söndagsångesten jag hade) umgicks jag med pappa, Maria och Miranda och vi firade Anton och Oskar. 19 år fyllde dom igår (jo vars, tiden går hyfsat fort).

En gång gjorde jag det två gången, är en slogan som används flitigt i vår familj. Eftersom vi firade Anton och Oskar hos pappa och Maria i söndags innebar det ny "firing" hos mamma igår. Gud vad roligt vi hade det. Jag skrattade bokstavligt talat så att jag grät. Skratta är så skönt, min nya favoritsysselsättning tror jag.

Idag skrivs det på grupparbete, dansas lite glädjedans in i mellan och pluggas till tenta.

Idag känns det bra, just idag är jag stark.

Mina älskade fantastiska bröder är numer 19 år gamla!

1 kommentar:

Åsagåsa sa...

Lite sent kanske men GRATTIS GRATTIS Saris Raris till att du fixade tentan!! Megakram med bautapinnar! ;-)