måndag 25 januari 2010

Underbar helg i Sälen

Min underbara Miranda på väg upp till Sälen!

Vi kollar på "Lilla Sjöjungfrun". Varannan minut frågar hon om vi inte är framme snart. Kul jul;)

Framme och dags för den dagliga Jägern;)...


"Love is in the air"...

Delar av familjen Wahlstedt...

Jag och min underbara tjej!

Vår fina stuga och mycket mycket snö:)...

Pappa och Plutt på väg till backen...

Miranda och "björnen"...

Världens duktigaste tjej i backen...

Miranda har lånat pappas glasögon, passar perfekt:)

Afterski:)

Bra drag:)...

Min älskade pappa och jag...

En slagen hjälte:)...

Fredagkväll: Miranda kollar på film och jag kollar handboll...:)

Underbara älskade Miranda:)...

Ett mycket fint kort:)

Hjälm inne för säkerhetsskull:)...

Miranda (lite trött på ögat) äter frukost...

Pappa och Plutt i backen:)

Underbarast:)

Min solstråle:)...

"Pjäxdans" för att bli varm om fötterna:)...

Vi tar en drink uppe i Toppstugan:)

Busar lite:)

Älskade Marma på väg ner...

Jag i backen...

En bra avslutning på en fantastiskt mysig helg...
Helgen i Sälen var underbar:) Tack min älskade pappa och Marma för en toppenhelg!! Jag älskar er!

1 kommentar:

Anna sa...

Vilken underbar helg ni haft :) Miranda är ju den sötaste ungen jag sett, inte helt olik sin syrra ;) ..Puss vännen!