måndag 18 januari 2010

Delar av helgen som varit

Min underbara tjej:)

Plutt är nöjd med nya fina skidor. Köpta från ingen mindre än Carl Bildt himself;)

Pappa och Plutt fina i nya hjälmar:)

Skidhjälm, skidglasögon, prinsessklänning och EN finsko...

Världens bästa pappa!!!

Plutt kommer att vara snabb i backen...

Min älskade Jocke och jag på Pitchers:)...

I lördags var jag och JockePitchers och kollade på Färjestad-Frölunda (FBK vann med 5-2, gôtt mos i pôsen). Vi skulle egentligen ha kollat United-matchen men det blev lite ändrade planer. Det var i alla fall hur mysigt och bra som helst. En räkmacka utan "klet" och med Jocke som sällskap är ta mig fan livet på en pinne.
Efter matchen bar det av till Ravas nya lya. Det kommer att bli himla bra där, det var redan mycket fint:)
Och efter det åkte vi hem till Ågatan 8 för att umgås med pappa, Maria och Pluttis. Vi provade diverse hjälmar och brädor inför vår resa till Sälen på torsdag. JAG LÄNGTAR!!!
Och efter det åkte vi till Herrhagen och mötte upp Anna, Fredrik, Sofie och BD en liten sväng. En mycket händelserik lördag och väldigt väldigt trevlig:)

Inga kommentarer: