lördag 16 januari 2010

Längdskidor!!

Är nästan precis hemkommen från en mycket trevlig skidtur! Jag, Jockes mamma Lena och hennes kompis Mona har varit ute och åkt skidor i Tuggeliteskogen. Inte bara var det roligt, jobbigt och svettigt. Det var roligt att vara i Skåre och den delen där jag faktiskt bodde mina första 5 år i livet. Fick faktiskt några flashbacks från bl.a. några springtävlingar i skogen däruppe:)
Det var så roligt så att vi ska åka ut en sväng i morgon igen!

Nu ska jag och min man snart ut och käka och kolla på fotboll. United spelar mot Burnley. Vinst är det enda som räknas!!

Ikväll blir det en sväng till Rava (Sofia) för att kolla hur det blev i hennes nya lya:)

Ha en fortsatt trevlig lördag, PUSS

1 kommentar:

Tess sa...

urtpurt bulle!! Härligt ni verkar haft det i skogen :) Bio i morgon darling? Pussa