lördag 2 januari 2010

Mitt/vårt nyår...

Jag och min bästa och finaste Rava!

Krickan och Henk

Henk, du får skylla dig själv (eftersom du ser ut så här på varje kort) ;) Annars ett väldigt fint kort på grabbarna...

"Jag kan ta en liten en"...
"Det ordnar jag"...Det blev visst en stor, hoppsan;)

Ja, så här ser dom ut ca 23.30...Fredrik (aka Sunk), Jocke, Krickan och Henk..

Ja, vi brudar kan ju också posa, vi är ju inte så mycket bättre än killarna dock...
Malin, jag, Anna och Madde...



Några av världens bästa brudar, kul har vi också:)

Ja, brudar då kollar vi in i kameran:)

Min underbara Jocke och Krickan...

Sunk, tagen på bar gärning och världens bästa Anna!!

Min kille:)

Vi är inte dom som spottar i glasen direkt (det kanske syns?)...
Mitt nyår spenderades först med en brutal nervositet och sedan med underbara vänner och med underbar pojkvän. Vi hade middag här hemma för 11 pers, vilket var en helt ny upplevelse för mig. Jaha, mat till alla? Men det gick bra och alla var nöjda. Tusen tack till min underbara pappa som fixade köttet åt oss.
Tusen tack till alla underbara vänner som gjorde kvällen magisk!

Inga kommentarer: