onsdag 1 september 2010

1 september!

11 dagar till jag fyller år. Skräckblandad förtjusning. 24 år. 24 år? Hjälp. På den tiden det begav sig när jag var 18 kändes 24 så jävla gammalt. Nu är det med andra ord 11 dagar till det att jag är gammal. Jag vet inte riktigt om jag är redo. Jag känner mig inte särskilt gammal och det är väl kanske huvudsaken.

Igår var det intro i skolan. Lagom roligt om jag ska vara ärlig. Intressanta föredrag men lite sega ändå. Sen bjöds det på bussefé (aka buffé). Det räcker med att säga att stämningen var tryckt. Herregud, det var inte ens läge att prata om vädret. Då kanske ni förstår...Idag börjar kursen Materiell företagsbeskattning och jag håller alla tummar för att kursen ska verka intressantare än vad det låter.

Först, lite plugg och lunch hos farmor med pappa!

En bra dag!


1 kommentar:

Anna sa...

Hur ska två panter-tanter som vi komma runt milen den 18:e egentligen? ;D .. Oj glömde visst att vi erfarna så det förslår ;D