lördag 4 september 2010

Life is good!

Skolan verkar bra, bra klasskompisar, mjukstart. Jag tror att detta år kommer att bli bra, riktigt bra.

Det finns så många fantastiska människor i mitt liv. Jag hittar inga ord för att beskriva detta men jag känner mig extremt lyckligt lottad för att jag har dom i mitt liv.

Sen till två stycken som just nu åker sopbilen. Onödigt kanske att skriva om det här men eftersom dom INTE svarar alternativt inte ringer upp (när dom säger att dom ska göra det) så blir det så här. Skärpning. Annars får ni inte komma på mitt kalas.

På tal om kalas. Sverige-Ungern igår. Underbara vänner, bra match, fantastisk stämning på Pitchers, fullsatt vid kl 19. Amazing. Heja Wernblom och Källström. Och Zlatan är Zlatan!

Nu ska jag snart ut och springa milen med Anna och Fredrik. Efter det ska jag njuta av helgen.

Som sagt life is good!

1 kommentar:

Anna sa...

God D-A-M-N vad vi är grymma i spåret! 55min i kuperad bana? Vad hände där? :D Ha en superfin fortsatt lördag nu! Puss!