tisdag 14 september 2010

Ehh...

Nu börjar jag bli nervös.
Tjurruset (allvarligt Anna?), en mil i terräng. Herregud. HERREGUD! Jag är gammal nu, jag borde inte utsätta mig själv för sånt här.
Jag hoppas att jag inte bryter en fot, stukar en arm och framförallt överlever. Egentligen ska det bli roligt. Men nervös är jag.

Annars då, jo tack, det är bra. Skolan kommer att bli jättebra (är redan bra). Jobbar ca en dag i veckan. Tränar en del och njuter allmänt av livet.

Det som inte är bra just nu är kvaliteten på mina blogginlägg.
Måste stifta några regler:

  1. Inte blogga på fyllan. Även fast det är guld och gröna skogar och livet är top notch (tack Sunk för stavningshjälpen). I say no more.
  2. Struktur, ja tack gärna. Se bara ovan skriva text. Ett ord: katastrof.
  3. Inspiration. Det är svårt när jag har mycket att skriva men inte kan riktigt.
Annars skulle jag gärna vilja lära mig att spela Ukulele (eller hur det stavas, det är i alla fall ett instrument, storlek mindre). 



Inga kommentarer: