tisdag 31 augusti 2010

Back to school!

Upprop idag och jag är för att vara ärlig brutalt nervös. Varför ska jag alltid bli nervös? Va?
Kul ska det bli i alla fall och skönt att komma i gång med det förhoppningsvis sista året i skolan. Klarade tentan gjorde jag också. Det går bra nu!


Det har också varit skönt att ha semester! Jag har vilat, umgåtts med fantastiska vänner, tränat lite mindre och njutit. Ätit godis. Semester är good shit!

Vi var ute i lördags och hade så fantastiskt brutalt roligt. Det var längesen (eller ja, förra lördagen) jag hade så roligt. Jag skrattade så mycket att jag fick ont i halsen. Och som vi dansade. Snacka om att rocka röv!! Nästan alla var där.

Nu ska jag fortsätta plugga lite och sen upp till skolan för intro, fotografering och buffé. Bra start, jo jag tackar!!

Inga kommentarer: