måndag 21 juni 2010

Sista veckan

Veckan som har gått efter tenta har varit underbar! Min fantastiska bror och hans vackra tjej hade studentbal. Karin, Svenne och jag var ute och så har jag bott hemma på Färjestad. Semester helt enkelt och väldigt skönt!!

Jag har sovit stora delar av veckan och helgen, när jag inte har jobbat och tränat. Skönt att ha sådana veckor ibland. Jag behöver det för att komma ikapp och hitta tillbaka till Sara. Nu är jag på väg tillbaka, the fire-cracker is back!

Malin och Oskar på väg till balen



En stolt far!

Fin bil!

Karin och jag var 14 för några minuter!


Pappa och Plutt på Bishops i tisdags!






Vi har grillat en hel del. Vad är det med män och grillar? Men gott är det.

Tack pappa för en mysig vecka, jag kanske flyttar hem på riktigt?!

Inga kommentarer: