måndag 7 juni 2010

Jag vill...

  • vill leva nio timmar efter, alltså på west coast- time
  • jag vill bo på 26 Chapala Street
  • jag vill vakna till sol varje dag även i december
  • jag vill leva ett cali-liv
  • jag vill bo 50 meter från stranden
  • jag vill dränka min kropp i kaffe från Starbucks
  • jag vill vandra upp och ner för State men Ljungh bredvid
  • jag vill åka och hämta Mr Backstroem från LAX
  • jag vill känna känslan av att köra själv i rusningstrafik in till LAX och hämta Karin som har varit i London över helgen och förlovat sig med Backström
  • jag vill gå till apoteket och köpa alkohol
  • jag vill bo med Erik och Sofi
  • jag vill gå på toa kl. 03 och mötas av kö och krama Erik för att fördriva tiden
  • jag vill sova sked med Karin varje natt i fem månader
  • jag vill att polisen ska ta oss för att vi solar topless
  • jag vill att polisen ska ta mig för att jag "råkar" dricka en Smirnoff i Isla Vista
  • jag vill att polisen ska ta oss för att vi för för mycket väsen
  • jag vill betala 17 000 kronor i hyra varje månad
  • jag vill dansa till Roxette med Gurra (aka Hank) på varje efterkaka
  • jag vill promenera med Karin och Sofi längs strandpromenaden
  • jag vill riskera att frysa ihjäl när jag badar i havet
  • jag vill träna 14 timmar i veckan under skoltid
  • jag vill ha "sim-Hitler" som sim-coach
  • jag vill att Karin tröstar mig när jag drömmer mardrömmar
  • jag vill festa med Brice (Brajs) och bli kallad Fire-cracker
  • jag vill åka på road-trips över hela Cali
  • jag vill få punktering i en nedförsbacke i Hollywood Hills
  • jag vill vinna 300 cent på en enarmad bandit
  • jag vill betala 75 kronor för lite yoghurt på Café Bellagio
Jag vill helt enkelt åka tillbaka till lovely California och absolut inte plugga mer till Beskattningsrättstentan. Men det är bara att bita i det sura och köra på. En vacker dag åker vi kanske tillbaka till Cali?


Lovely Mr Backstöm

På väg in i Vegas

Underbara fina Karin

Punktering på väg från Hollywood-skylten



West-beach


26 Chapala Street (this is were the magic happens)

2 kommentarer:

Anna sa...

Underbara, älskade du! Jag skulle vilja följa med dig till Californication nästa gång!!! Puss vännen!

Sofi sa...

Jag vill också!!! <3