lördag 26 juni 2010

Den bästa midsommaren på länge!

Gårdagen var fantastisk. Men är jag omgiven av fantastiska människor är det inte så svårt. Vi åkte först ut till Borgvik. Picnic, dans och "fors-öppning". Och hur kul är det inte att dansa runt midsommarstången. Fina minnen!
Sen bar det av till Skoghall och en väldigt trevlig midsommarfest. Tänkte dock bara varna för fransk/rumänsk sprit. Den bränner sönder kroppen. Jag hade hur kul som helst och blev lite internationell på kuppen. Vi pratade svenska, engelska, franska, rumänska och tyska. Shit, vad man är bra på "utländska" när man fått lite innanför västen. Tönt heter till exempel samma sak på rumänska som svenska. Fräsigt.
Jag lärde mig också att blåsa i en vuvuzela. Det är svårt men det blir ett bra drag.


Min älskade Marma!

Finaste Kaj!

God picnic!

Bästa pappa!



KÄRLEK!!

Kärlek!




















Sen var det dags att åka hem!

1 kommentar:

Anna sa...

Åååh familjen wahlstedt är ju fina som snus dom ;D .. Mysiga bilder gumman! Den internationella midsommarfesten verkar inte gått av för hackor den heller :D Ses och hörs sen min fina W! Puss puss!