söndag 6 juni 2010

Dagen...

  • då jag gick upp 06.30 för att träna och plugga
  • då jag upptäckte min (läs husets) takterrass. Jag hade den helt för mig själv. Allt handlar om att effektivisera
  • då jag umgicks med underbara, fantastiska vänner
  • då Sunk sa att jag ser ut som en filmstjärna eller modell i mina pilot. Tack Sunk, det värmde
  • då jag insåg att ju äldre jag blir ju mer fräknar får jag
  • då jag inser att allt egentligen handlar om att vara två. Allt kommer i par. Strumpor, kärlek, recept, duopack. Vad i helvete, rub it in bara...
  • då jag gick vilse i mitt eget trapphus. Klockan var ca 13
  • då jag sov middag
  • då jag somnade när jag läste om Momslagen
  • då jag inte kunde somna
  • då jag drack två dagens
  • dagen då jag inser att dagen snart är morgondagen
  • på natten då folk kommer att ringa vid 02.30 och undra om jag sover. För i helvete, hade jag inte sovit hade jag väl hört av mig 
  • dagen då jag inser att mina vänner tycker om mig även fast jag vågar gå min egen väg
  • då jag fick skratta så att jag fick ont i magen
  • då jag inte kunde bestämma om jag håller på Brasilien eller England i VM
  • då jag önskar att jag var någon annan eller att jag var jag i någon annan form, tappning, upplaga
  • då jag önskade att jag kunde stänga av mina tankar
  • då jag kände mig mer älskad än någonsin
  • då imorgon är en annan dag
Jag önskar att jag kunde stänga av mina tankar. Jag önskar inget mer just nu. Jag är lycklig med en viss touch av olycklighet.







Inga kommentarer: