tisdag 1 juni 2010

Sista föreläsningen..

...för denna terminen. Känns hur gött som helst. Nu ska jag bara få ihop allt. Just nu snurrar allt (vet inte om det beror på skolan eller på all allergimedicin jag har mosat i mig i dag. Det blommar ute kan jag säga). 3 timmars repetition på hela kursen.
Tiden går så fort. Alldeles nyss var det den 27 januari och kursen startade. Tiden går fort när man har roligt.

Roligt är också att min älskade Jennie har fått praktik på Svenska Handelskammaren i Amsterdam och att min älskade Ninni Pim är i USA och njuter.
Roligt är också att jag och min nya vän Lagboken börjar komma riktigt bra överens. Förhoppningsvis blir detta också bra.

Roligast av allt är att vi ska ta ett familjekort på Klemner Studio. Alla sju i pappas familj. Jag längtar och tror att det kommer att bli grymt. Och då kan vi säga som i Heffaklumpen: "Vårt allra favoritigaste familjefotografi".


Ta bort Herman och lägg till Pappa och Maria

Inga kommentarer: