söndag 18 oktober 2009

Underbara lördag!

Min underbara Marma och min underbara Plutt:)

Äntligen! ett fint kort på mig och Jocke...

Jag och Miranda, min älsklingspanda...

Jag och Miranda igen...

...och igen:)

Miranda med "kastener"...:)

Lördagen gick i sportens tecken, i alla fall till att börja med. Jag var på Body Pump (nu är jag jäkligt stark, *host, host*). Kl. 15 befann Karin, Jocke, Henrik och jag oss i sporthallen och såg Hellton-GT Söder (Hellton vann med 19-18) och vid kl.16 åkte alla utom Karin hem till Henrik och Madde och såg Man United-Bolton (United vann med 3-2). En fin lördag.
Kvällen spenderades hos pappa, Maria och Miranda med Sushi, Körslaget och diverse lek (alla gjorde kullerbyttor med blandat resultat, dvs. pappa var inte bäst). Väldigt mysigt var det i alla fall!!
Nu ska vi snart åka till Skutberget och promenera lite och sen ska vi färga Jockes hår. Mycket spännande:) Ikväll ska jag och Jocke gå på bio med farmor. Vi ska se Beck- I stormens öga.
Puss & kram

Inga kommentarer: