torsdag 15 oktober 2009

Promenad med Jocke

En sån karl jag har...;)

"Jag har säkert inte klättrat i träd på tjugo år"...
"Men du klättrade väl inte i träd när du var tre..."
(vuxenkonversation)

Utsikt från Klara...

Footloose!

Ytterligare ett hoppkort...

Skulle försöka oss på några "hoppkort", det gick sådär (skyller på kameran)
Fina Jocke!

Utsikt från Sandgrundsbron

Sandgrundsbron igen...

Hurtbullar:)

Inte så jätteroad av att gå promenad...:)

Utsikt från "NWT"-bron

Fin hösteftermiddag!

Jag har verkligen saknat hösten, var i USA förra året och "missade" denna underbara årstid (inte för att jag led av att bo i soliga Cali i nästan 6 månader men ändå..). Så för att fira hösten och njuta av det fina vädret tog jag och Jocke en långpromenad efter jobbet. Verkligen jättemysigt!

Promenaden innehöll mycket, bland annat hopp och träklättring (det var läskigt).

Vi var lite lata idag och käkade middag ute och nu blir det film. Glimrande!

Puss & kram!

1 kommentar:

Kaj sa...

Saris!
Ser supermysigt ut, är så glad för din skull att du hittat jocke...
Rom är underbart. Tack för att du röstade på Rom hela tiden. Vet att det var rätt beslut. Saknar dig verkligen (tro det eller ej;) )
MEN när kommer du och hälsar på mig?!
/ Din lilla kaj