torsdag 1 oktober 2009

Karin och Rickard flyttar in (ner två våningar)

Bood fick vara med på ett hörn!

Hallå ja, dessa klassiska rillebilder, blir ALDRIG bra (lär mig aldrig!)

Mina favoriter, big time!

"Se kåta ut", ja jag vet inte. Kul hade vi i alla fall :)

STORT HJÄRTA!

AC, Ida och Gödis!

Dom visade fotboll på TV:n! I say no more!

Vi har kul på fest! (och Karins fina bakdel)

(Inga kommentarer)


I lördags för det dags för inflyttningskalas hos K the Queen och Ricky the Man! Det var en väldigt trevlig tillställning och Alla var där (plus några till)!! Vi var i alla fall väldigt många. Jocke var min dejt och en stund senare kom min andra dejt, Sofia :) Vi var kvar där ett tag sen gick Jocke, Sofia och jag till Arena Bar och tog ett glas. en trevlig kväll som slutade i lagom tid och i lagom form.
Ska också säga att deras lägenhet var superb! Det har ni gjort bra!
Puss & kram!

Inga kommentarer: