måndag 26 oktober 2009

Äntligen måndag

Äntligen, gud vad jag har längtat (eller inte...) Helgerna går SÅ fort. Hur jag än beter mig så är helgen över på 30 sekunder ungefär.

Helgen är varit väldigt bra dock. I fredags var vi bjudna på middag hos Jockes föräldrar med hans mormor och morfar och hans bror, Adde och hans tjej, Therese. Mycket bra:)

I lördags gjorde Jocke högskoleprovet (han blev nöjd tillslut tror jag). Jag tränade, storhandlade, hjälpte pappa och Maria med att göra sig fina (de skulle på bal). Dom blev väldigt fina! Kvällen ägnades åt Miranda och 1000 pussel:)

Söndagen bestod av tvätt (hur kan två människor producera så mycket tvätt)? Fika, lunch och shopping med Cissi, långpromenad med Anna, plock hemma, matlagningen, diverse telefonsamtal och tillslut film själv (Jocke somnade vid ca 21).

Ha en fin dag!

Puss

1 kommentar:

Anna sa...

Älskar din blogg :) Det är så mysigt att se vad ni gör om dagarna! ... Tack för promenixsällskap igår och jag håller alla tummar i världen för att du får du-vet-vad ;) ... Puss gumman!