lördag 17 oktober 2009

Tacos och Idol

Ricky, Jocke och Karin

Efter träningen igår var vi bjudna på tacos hos Karin och Ricky, väldigt mysigt. (Jag höll dock på att dö av hunger innan vi kom dit, en jobbig upplevelse som jag aldrig vänjer mig vid, och inte Jocke heller för den delen). Kim och Ceril var också där och det var också jättemysigt så klart!

Vi såg också på Idol, vilket var helt OK men jag tycker att det ÄR VANSINNE att ingen sjöng Billy Jean. Denna låt kan vara en av världens bästa låter. Folk har ju tydligen ingen smak nu för tiden. Men ohhhhh...

Det är underbart att skratta så att man får ont i magen, det är tydligen bra magträning också. Hur sant det är vet jag inte riktigt...


Nu sitter jag och käkar frukost och Jocke sover fortfarande,snart blir det träning (Body Pump) och sen ska vi troligtvis gå och sola.


Jocke vaknade precis och undrade om jag hade druckit blodpudding te...

Ehh, nej du älskling, somna om istället.....


Puss & kram

Inga kommentarer: