tisdag 13 juli 2010

Oförståeligt!

Oförståeligt är det att göra slut med någon egentligen. Hur kan känslorna som finns där från början "bara" försvinna? Och vart tar dom vägen?
Hur kan man älska någon och sedan inte älska längre? Och när slutar man älska?
Hur kan två personer utsätta sig själva och varandra för att förstöra något så fint?!

Och sedan då, ska man låtsas som om ingenting har hänt?! Lalla runt och låtsas som att det regnar?

Nej, fy fan. Detta knäcker mig. Det är ju inte bara personen ifråga som man "mister". Det är ju allt det andra också. Svärföräldrar, bror, brors flickvän och alla andra runt omkring. Det är vänner, minnen och så vidare. Som inte finns mera. Ingen trevlig känsla.

Och så ska man ge sig in i det här igen någon gång. Nej tack, det är bra ändå.

1 kommentar:

Tess sa...

men åh sötaste raraste du!! Jag börja böla nu när jag läste det här! Tycker det är jättetråkigt det som hände men du ska veta att bara för att det inte är ni längre så hoppas jag att du fortfarande vill ses och hitta på nått mys någon dag! Den är så jobbig den där känslan att inga finns kvar och skulle det vara så så skulle det ju vara ganska ytligt allting! Jag ses mer än gärna någon dag, vi kan väl dra med Anna oxå! :)
Puss&kram sötnöt!