torsdag 22 juli 2010

Jag hatar att erkänna detta...

...men ibland (verkligen ibland, jag betonar VERKLIGEN ibland, ja ni fattar IBLAND) hade det varit förjävla bra med en man i närheten (läs handyman). Jag syftar på när diskmaskinen går sönder, eller när det uppstår diverse stopp i avloppen i badrummet (fy fan rent ut sagt vad vidrigt och vilken lukt) eller när en lampa går sönder och det är brutalt svårt att byta den (och nej, jag pratar inte om en vanlig glödlampa utan en liten, pytteliten, alltså verkligen en minimal spotlightlampa som ska sitta i badrumsskåpet). Jag får inte fast fanskapet. Irriterande!!

Annars tycker jag att jag klarar mig rätt så bra. Det är bra att bo i hyresrätt när dessa incidenter uppstår. Ring till hyresvärden och hoppas på det bästa.

Jag ska också tala om att det fullkomligt skiner och glänser i mitt badrum. Det är så rent att man kan operera på badrumsgolvet och det luktar hur gott som helst.

Visst det hade varit kul att ha en man till mycket annat också men idag var det detta jag syftade på.

Inga kommentarer: