söndag 21 mars 2010

Uppdatering Sälen

Veckan i Sälen har varit UNDERBAR!! Nästan bara fint väder, underbara männsikor och fantastiskt fin skid- och snowboardåkning.


Underbara Miranda-Panda

Jag, lite trött, vid en solvägg i backen...

Min älskade bror, Oskar!!

Min underbara älskade Jocke-Prins!

Miranda laddar batterierna inför skidskolan...

Älskade pappa och älskade Larsson!!

Pappa i stugan!

Plutt och älskade Marman min!

Jag (mycket medveten om att jag blundar men Jocke bländar mig med sin skönhet) under en skidtur på fjället. Jävlar vad det blåste...

Fin utsikt:)

Jocke-Prins

Fin, fast, stjärt:)

Inne i den djupaste av skogar...

Jocke som Björn Ferry:) (Alldeles innan han tappar balansen...)

Oskar och goaste Jeppe!

Underbara, sötaste Linnea (Antons flickvän)


Efter denna underbara vecka var det snabbt tillbaka till vardagen och min röda Willys-unifrom. Dagen har med andra ord spenderat i 9 timmar på Willys. NU ska jag vara som ett plåster på Jocke och njuta. Nästa söndag är han bosatt i Uppsala. Som sagt, snabbt tillbaka till vardagen...


Inga kommentarer: