onsdag 24 mars 2010

Mitt liv går för fort...

Herregud, det är redan onsdag. Vart tar dagarna vägen? Jag var ju nyss i Sälen och åkte skidor och nu är jag tillbaka på jobbet och nästan halva veckan har gått....Idag är det onsdag och det betyder skola i eftermiddag.
Just denna vecka hade jag verkligen velat köra på slowmotion. Anledningen, jo, nästa vecka flyttar Jocke till Uppsala. Det är långt till Uppsala. Just nu, väldigt långt...Jag har inte riktigt vant mig vid tanken att inte få träffa Jocke varje dag eller varje vecka. UHHHAAA...Så snälla veckoguden, kan inte denna vecka gå riktigt riktigt långsamt. Vi kan väl låtsas att det är måndag idag och måndag hela veckan. Snälla?


1 kommentar:

Tess sa...

hej snutt! Tack vi hade det super bra i Halmstad men det var tråkigt att jag missade Jockes kalas. Vi måste definitivt ta och ses snart! Förstår att du vill att veckan ska gå sakta.. men kärleken har ju inget med avståndet att göra, ni kommer bara uppskatta varandra ännu mer när ni väl ses. Även om det kan kännas tomt och ensamt, du har ju oss nära om du vill ha sällskap! Härliga bilder från sälen oxå gumman! Ser riktigt mysig ut! Pusss&kram