onsdag 31 mars 2010

Dålig uppdatering och bra och dåliga saker....

Ja, nu var det ju ett tag sen....

Fullt upp dock med både det ena och det andra. Har precis varit ute på lunch med min älskade far! Mycket trevligt. Vad som också är mycket trevligt är att Ninni och Cissi kommer hem under påsk. Det blir så jävla bra!
Mindre bra (vi befinner oss alltså på förnekningsstadiet) är att Jocke åker/flyttar till Uppsala idag. Jag tänker låtsas att han åker på Lan-party varje gång han åker dit... (Varför Lan-party? Jo, jag vill inte åka med på Lan-nörd-party). Nej men, detta ordnar sig väl också. Det blir ju vad man gör det till!!!

Annars rusar livet på. Skola, jobb, träna och umgås i en enda karusell.

Min Ninni Pim Hallonbåt:)


Världens BÄSTA Cissi Andersson. Som för övrigt är en jävel på att spela ballonggitarr:)

1 kommentar:

Anna sa...

Lan-party var en god idé!! Du är fyndig du ;) .. Vill du ha någon att vara förbannad över situationen med vet du vem --> MIG! Snart är det riktig vår och då ska vi dränka sorgerna i champagne på uteservering! Ja, du hörde rätt, lite lyx i livet måste man ha! Puss vännen!