tisdag 23 mars 2010

Sopa på FBK!

Om jag hade haft möjlighet skulle jag spara ut till ett slutspelsskägg. Jäklar vilken skillnad det är på slutspelshockeyn, om man jämför med vanliga seriespelet. Mer fart and I love it!!
Och efter en minst sagt pirrig match igår vann Färjestad med 5-4. Just lovely!


Till något som är mindre lovely. Ankan Parmström. Han begår ta mig fan tjänstefel. Att vara "expertkommentator" och hellre dö än att säga något positivt om FBK är  skitdåligt, om jag ska vara ärlig. Visst, Färjestad är inte lika bra som de har varit MEN att såga dom på detta vis är varken rättvist eller särskilt proffsigt. Ankan: skärp dig! CanalPlus: jag kan vara en jättebra kommentator och inte alls partisk!! JAG LOVAR!!!

1 kommentar:

Anna sa...

Fasen vilken match! Om jag hade några naglar är de definitivt borta nu! Saknar dig gumman :) Måste ses snarast! Puss!