lördag 12 september 2009

Släkten är värst och så vidare...

Igår var det en STOR dag, 11 september och även min födelsedag:)

Jag älskar att fylla år. Min dag. Tror dock att jag fortfarande är 6 år psykiskt. Hela veckan har det pirrat i magen, svårt att sova och så vidare.

Vi, Jocke och jag, har förberett under veckan med diverse bullbak och cheesecakebak. Väldigt trevligt. Cheesecaken blev hemsk god (mormor tyckte det framförallt, vilket är ett väl godkänt betyg)

Skönt att vara ledig, jobbar 7 dagar på raken, puuuuhhhh.

Idag blir det FERRE bigtime:) Många kommer, vilket värmer mitt hjärta. Vi blir nog ca 20 pers. här.

Nu blir det vila, promenad och tvätt tills det att det smäller ikväll!!






1 kommentar:

Anna sa...

DU & din HEMMAMAN (aka Jokim) är så duktiga :) Har han dukat? Isåfall må jag säga att han ryckt upp sig ;) Haha!

Ses ikväll honey!