söndag 20 september 2009

Det fina med sommarminnen!

Jag har absolut inget emot att det är på väg att bli höst! Det ska bli skönt, jag har faktiskt saknat hösten ("missade" den förra året). Jag tycker om när det blir lite kyligare (kan ha strumpor på sig utan att riskera dödarfotsvett). Jag tycker om när man kan tända ljus, vara inne med gott samvete, ta långa promenader och så vidare.
Detta kan ni dock glömma när mördarnovember börjar. Men det är just då som alla fina sommarminnen kan vara bra att ha. De värmer gött och så kan man kanske försöka undvika svartperioden...
En fin sommardag på Bomsta med min älskade Sofia, hennes bror Tony och hans lillgrabb Isak!
Här är hon, Sofia, min älskade underbara vän!

Miranda, min älsklingpanda, hemma på Ågatan i den inför sommaren nybyggda poolen!

Första helgen i juli var jag och Jocke i Grebbestad och bodde i en liten fågelholk. Här är det dock ingen fågelholk utan havet och ett väldigt fint hopptorn!

Räkor och vitt vin i solnedgången. Livet var rättvist!

Kommentarer överflödiga!

Grebbestad igen!

Inga kommentarer: