torsdag 24 september 2009

Massage!

Ibland måste man/jag få unna sig lite. Idag stod det massage på schemat. Gud, säger jag bara, vad skönt. Inte bara skönt ska väl tilläggas. Hela ryggslutet var fullt av knutar. Satan, det kändes men var ändå på något vis en positiv smärta. Det kommer ju att bli bättre! Väldigt nice!

Idag blir en bra dag, jag kännert:) Lunch snart med min favoritLjungh, sen blir det Hockeybockey med Jocke, bästa Anna och TP-guden. FBK- Rögle. Fint som snus.

Igår var en väldigt fin dag. Bra, kul, lunch med min älskade Jocke, springtur med Anna, bullbak och Idol. Köpte också en superfin klänning på H&M.

"Flickan som lekte med elden" var en helt ok film. Inte jättebra och inte jättedålig. En typisk svensk film, om det nu finns någon. Hoppas dock på tredje filmen, "Luftslottet som sprängdes!!

Nu ska jag fortsätta jobba lite...

Puss&kram

P.S Massagedamen var förjävla bra:
Massagen Lena Handen:
http://www.forreg.nu/enkel/info.lasso?ID=203701

Inga kommentarer: