lördag 19 september 2009

Frukostmöte:)




Vi har haft en produktiv morgon:)

Först kom min älskade Marma och Plutt på frukost, vilket var väldigt trevligt:) Jag älskar lördags-frukostar! Man kan äta i lugn och ro (nåja, när Plutt a.k.a. Miranda är med är det sisådär med lugnet men det är hur mysigt som helst ändå). Läsa tidningen i lugn och ro är också nice:)

Sen storstädade vi och nu tvättar vi, kul jul, men gött att ha det gjort!

Nu blir det dusch och sen lunch i Skåre med Jocke, hans underbara mamma Lena och lika underbara bror Adde:)


Ikväll blir det middag hos farmor som på onsdag fyller hela 73 år, dock ingen ålder på en häst:)


So long suckers;)


Puss och Kram


Min älskade Plutt, är också som en gurkätande katt!



Min älskade Jocke!


Plutt igen!


Min älskade Marma och Plutt Larsson (kärt barn har många namn)

Inga kommentarer: