lördag 5 september 2009

Ensam fotbollsfru!

Wohowoowo! Sverige leder med 1-0 (one against nothing)! Gött mos, inte direkt bortskämda med att Sverige varken gör mål eller leder...


Sitter ensam hemma i mörkret (jo, jag har lampor men de är utanför fåtöljens räckvidd!) Tv:n lyser ju upp periodvis!


Idag har det varit både en bra och midre bra dag! Jobb= inte så bra. Vänner och pojkvän= bra.

Började dagen med att vara BRUTALTRÖTT!! Haft semester i en hel! vecka och så ringde väckarklockan idag! Iväg till jobbet, jobbade, gick tilll "Kebaben" och mötte upp Sofia, Micke och Andreas. Sen kom Jocke. Käkade Grekisk sallad= standard, mycket mycket gott!

Gick hem, duschade pratandes med Sofia i telefon och nu sitter jag här!


Imorgon åker min systeryster till ROMA för att au-pair:a sig lite. Check it out vet jag!!

http://kajsawahlstedt.blogg.se/


I morgon blir det jobb (förhoppningsvis morgonpromenad innan) och söndagmiddag hos Pappa och Maria. Anton och Oskar kom hem från Alanya idag. Ska förhöra mig om lite historier om resan. Tydligen var det inte så solbruna (skräll? Nej)

Puss och Kram!

Inga kommentarer: