fredag 25 mars 2011

Måste skriva några rader om min vän Kanin!

Ni borde vara avundsjuka (jajjemän) för att jag har en sådan fin vän. Anna är definitionen av perfekt vän. Jag känner att jag inte behöver utveckla det egentligen för alla vet ju vad perfekt är (och kom inte med tjafs om att perfekt är relativt och olika från person till person). Perfekt är perfekt. Bäst på allt och tänk att den vännen är min vän.
Igår var vi på ett box-pass (min kropp har lagt av men det har ingenting med denna text att göra, varför skriver jag om det då, jag vet inte) men jag tror att utan Anna hade det inte varit lika roligt. Vi skrattade, sparkade, slogs, peppade och nästan grät. Jag vet inte heller vad boxpasset har med denna text att göra heller egentligen men jag kom att tänka på det då. Vilken fin vän hon är Kanin. Jag är så brutalt lyckligt lottad över att hon är min vän. Tack fina FANTASTISKA du för att du är min vän!

Inga kommentarer: