söndag 12 december 2010

Vänner!

Ibland kan jag komma på mig själv med att inse hur fantastiskt mycket mina vänner betyder för mig! Missförstå mig rätt, jag vet ju att de i mångt och mycket är mitt allt men ibland blir det så extra tydligt. Det behöver inte vara något speciellt som händer utan snarare tvärtom. Det blir så tydligt vilka som är vänner på riktigt. Alltså varje dag, inte bara när det passar eller behövs.
Som idag till exempel med Sofia. Hon behövde hjälp med att skrapa bilen. Vi åkte ut till Skutberget och skrapade rutorna, åkte till Biltema och köpte reflexvästar till hennes föräldrar och sedan åkte vi till ICA och handlade. Det var det men det var fantastiskt roligt!
Eller som igår när jag och Anna fikade på stan. Bara prata en stund, skratta och sen gå hem. Det behövs inte vara så häftigt jämt.
Fina fina, fantastiska vänner!


Inga kommentarer: