måndag 8 februari 2010

Long time since last time...

Hoppsan, nu var det några dagar sedan jag bloggade sist. SORRY. Det har varit fullt upp i helgen även fast Jocke var i Uppsala fredag och lördag. Jag spenderade dessa två dagar med att jobba, träna, plugga, tvätta, umgås med pappa, Maria och Plutt samt det viktigaste: jag har kissat med öppen dörr:) Total lycka!

I lördags när min älskade Jocke kom hem såg vi på Melodifestivalen. Gårdagen spenderades mestadels  Skåre. Jag och Lena åkte milen!! på längdskidor med för tok för mycket FÄSTVALLA på. Längesen jag skrattade så mycket. Jobbigt var det i alla fall. Efter mat och kaffe åkte jag och göbben hem för att fortsätta med vår "myssöndag".

Total lycka:)


Idag var det ju måndag igen och fruktansvärt tungt att gå upp. Efter full fart på jobbet och efter träning, plugg och matlagning ska jag placera min breda häck i soffan med min karl och se på Sherlock Holmes:)

I morgon väntar lunch med min älskade pappa och förhoppningsvis afrikansk dans med underbara ANNA.

Inga kommentarer: