torsdag 4 februari 2010

Det fina med minnen...

Min mamma och min pappa har alltid varit väldigt bra på att hitta på saker med oss barn. T.ex. så har vi varje år åkt till Sälen....

Nu på morgonen har vi diskuterat livekonserter här på jobbet. Då började minnena flöda om jag säger så:) Hur många gånger har inte jag och pappa (även Kajsa ibland) varit på konserter? Nordman, "Återtåget -96", Gyllene Tider. Underbara minnen och riktiga äventyr, det kändes i alla fall så när jag var så "ung":) Och att inte Kajsa avled på fläcken när polisen stannade pappa för fortkörning på väg hem från Folkets Hus i Karlskoga när vi såg Nordman. Många underbara minnen. Mamma har ju inte alltid varit med fysiskt men hennes underbara matsäckar har varit med. Mackor, saft, delicatobollar m.m.
Jag och mamma har också varit på äventyr. Paris, Selma Spa själva och Skara Sommarland, Stockholm med alla andra. Det är så mysigt att minnas sånt här:)

Jag har säkert glömt många många resor men detta var det som poppade upp idag:)

Mamma och pappa, jag vet att jag kanske inte alltid är lätt att ha att göra med men jag älskar er och allt ni gör för mig och alla andra barn!!

(p.s. detta har inget att göra med att jag har dåligt samvete för mitt inlägg om att vara skiljsmässobarn. Jag är bara på bättre humör idag. Och resor gör jag gärna mer än en gång. d.s.)

2 kommentarer:

Anna sa...

glöm inte cykelturen in till grums med buffaloskosnören i cykelhjulet, tjuvrökning och sovande kompisar på pakethållaren ;) ... DET kallar jag äventyr!! puss vännen!

iinaaa sa...

svar:HEJ! =)själva bandet kostar 80 kr.. sen beror det på hur många och vilka berlocker du vill ha på?men runt 120 kr brukar det sluta på! Jag brukar även skifta lite med priserna beroende på hur många berlocker man vill ha, dvs att jag sänker priset lite.