söndag 1 november 2009

Om kvällen igår säger jag bara...

WOW!!!!

Underbara Henk och underbara Sofia:)

Bästa Rava!

Visst ser jag ut som en tiger?...

Jocke aka. "The Tiger"

You´re so dangerous...

Jag och Jocke roade oss lite innan våra kära gäster anlände:)

Okej...

Jag och Jocke från vår bästa sida...

Innan allt drog igång:)

Min älskling!
Kvällen igår var hur kul som helst. Först kom Sofia hit och sen Henrik. Vi drack lite vin, lyssnade på massor av konstig musik...Sen till det roligaste: öl-spel:) Inte en höjdare direkt om man dricker vin;) Skrattade gjorde vi i alla fall.
Jag och Sofia gick till Blue Moon Bar och Jocke och Henrik gick och spelade biljard. Vi rockade röv och hade skitkul. Det är dock lite farligt att vara på krogen med Sofia. Det kan bli mycket drinkar. Det är vansinne, men mycket roligt!!
Idag blir det lugnt, en promenad på sin höjd:)
Puss och kram!

1 kommentar:

Anna sa...

Faaasen vilken höjdarkväll!! Hoppas det blir en repris snart så jag kan hänga med :D Ha en underbar måndag! Pusskram!