måndag 23 november 2009

Helgen som varit...

Perfekt lördagsmys: vaniljkesella, ananas, melon, päron och bär samt cola light. Herre jävlar va´gôtt:)


Mina favoritkillar, Herman och Jocke, framför IDOL i fredags:)

Trötta grabbar. Det sliter att "dansa"...

:)

Helgen har varit lugn och skön. I fredags var Herman här och vi busade och såg på IDOL. Herman skulle också visa mig och Jocke hur han dansar (det var ingen dans, det var torrjuck). Så jag och Jocke tog tjuren vid hornen, satte på Elvis och lärde honom rikiga dansmoves:)
I lördags var jag brutaltrött så dagen började väldigt lugnt. Efter det lugna fikade vi på byn på pappa, Marma och Pluttis. Mycket bra:) Sen gick vi och spanade på snowboardsboots til mig. Jag hittade ett par jättefina som äntligen är i rätt size (34 tydligen)....
I söndags sov vi LÄNGE. Efter sol och träning bar det av till Färjestad för att fira Anton och Oskar. En väldigt trevlig tillställning med mycket kurragömma.
Nu ska jag och min äskade JockeICEHOCKEY, woop woop!!

Inga kommentarer: