måndag 19 april 2010

Middag med jobbet!

I dagarna två har vi konferens med jobbet. Första dagen (läs idag) avslutades med middag på Habibi. Jag är väldigt positivt överraskad! Det var gott och framföralltrtoligt att prova något som jag inte skulle provat annars. Till efterrätt(?) drack jag ett väldigt gott mynta-te. Jag, som i vanliga fall, tycker att mynta är smakar gräs blev väldigt positivt överraskad. Hur gott som helst och tydligen supernyttigt! Me like. Priset var kanske lite väl häftigt men vill man unna sig någonting är Meze alldeles perfekt!
(Jag är inte heller sponsrad utan bara väldigt mätt på god mat).

Det är också tur kanske att Jocke befinner sig i Uppsala för jag stinker vitlök. Jag hade troligtvis förgiftat honom av vitlökssmaken som sipprar ut från min mun...


Habibi hittar du här!

Inga kommentarer: